氣炸鍋好用嗎?

話說買了氣炸鍋已有排了,我好少用,但我家人就喜歡用,因為他喜歡食炸嘢又怕多油,為了證明好用,他連續示范了幾次

炸麵是我們鍾意食但不會在家自己整的其中一種食物

薑蔥龍蝦炸麵底,淥一淥幼麵餅,晾乾水,噴少許油,用200度10分鐘即可,非常脆口

因為太好味,第二天又再試,蠔油牛肉
可能只噴少許油,感覺食得比較健康冇負擔。

雪櫃還有一盒硬豆腐也用氣炸鍋炸,每面8分鐘

效果10分滿意啊!

朋友也和我分享用它焗蕃薯,用IP煲煮羊腿後再用氣炸鍋炸到外皮脆,好味又慳時,只是廚房不夠大,要搵地方擺麻煩D哦!

看來我真的是後知後覺 OUTDATED😅😅

Comments

  1. 我覺得好用哦, 又慳時又比較健康.

    ReplyDelete
  2. 見好好用,但係我唔想買多舊嘢喺屋企。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人少更加慳時慳電,唔需開大焗爐。
      我也只能放在儲物房了!

      Delete
  3. 應該幾好用嘅,不過,食得炸嘢多好熱氣,暫時都唔想放咁多嘢係廚房。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,可能英國的水土關係,好少會熱氣,記得以前有人提我在這裏不要煲涼茶太寒涼哦😅

      Delete

Post a Comment