包春捲,蒸雞髀

我好喜歡煲電話粥,當然是和啱嘴型的人,煲起上來兩,三個小時閒閒地,以前要用IDD,有時張單都幾誇張,現在科技發達,返而少了煲, 多了WhatsApp,今天老友突然打給我傾心事,一傾又3小時15分鐘,哈哈😅

好彩之前我已炒定餡,收線後就開始包春捲

一包有40張皮,我用了紹菜,冬筍絲和肉絲做餡,包完留了幾個自己食,其他的留著等孩子有空來拿。
晚餐倆人隨便就算,雪櫃有用鹽焗雞粉醃好的雞髀和雞翼
和米飯一起用蒸爐蒸,慳返D燃料費。

蒜蓉炒蘆筍,蘑菇,雲耳

飯後果食西瓜

西班牙🇪🇸產,皮薄肉甜,正喔😋

Comments

  1. 自從有了WhatsApp已經好少煲電話粥。春卷包得好靚。

    ReplyDelete
  2. 同上,有咗WhatsApp後,都真係很少講或打電話,係近半年至打多咗電話俾香港親人,因為佢唔用智能電話。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啊,我有一張IDD電話咭專門打給我媽,老人家唔識用智能手機。

      Delete

Post a Comment