Boxing Day

轉眼已是BOXING DAY , 詢問意見早餐想食糯米雞

我驚唔夠食,再蒸多碟燒賣

每年Boxing Day 街上都多人,除了去shopping ,今年輪到紐卡素主場,真的是人多車多,我們決定宅在家裏,早些開餐

一早買定的牛排,早些拿出解凍,還請了個朋友來家一起食

這款芝士麵包第一次試,在costco買,一盒有兩個,非常啱大家的口味,絕對有下次

寫blog 時才想起忘了拍我家的招牌港式羅宋湯,朋友俾面連飲兩碗

她的婆婆還親手做了蛋糕送給我,英國人最喜歡的超多朱古力蛋糕,好靚呀,多謝🙏

Comments

  1. 不入倫敦市中心,我家這邊很靜呢!蛋糕朱古力砌得好靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 住宅區靜好多。
      我都讚嘆不已,70多歲的老人家每次都有唔同的驚喜。

      Delete
  2. 我今日都食咗糯米雞(中超急凍貨)。

    ReplyDelete

Post a Comment