朋友

好慶幸自己有幾個知己,大家忙起上來,分分鐘幾個月都沒有聯絡,但好有默契,一有時間就會聚聚。

這個weekend 朋友返uni,約我出去我們的飯堂食嘢傾偈,這個飯堂真的留下好多腳毛,這次轉了新的owner ,還是這麼旺場,它開在大學旁邊,所以全部都是學生和教職員

冇晒檯只有單邊位,我倆志在傾偈無所謂啦,一人一杯matcha latte

味道好濃喔,蛋糕和鬆餅也保持水準,這裡全都是年輕人打理,個個都好有熱誠和禮貌,我倆有傾不完的話題,可惜他們6點要關門。

回到家另一個朋友問我是否在家,她要送她親手製作的月餅🥮來

好靚的包裝


今年她要回香港過中秋,所以沒有時間再做冰皮啦,哈哈這幾年我家的月餅她全包了,多謝🙏真係靚到唔捨得食😘

好感恩在我的身邊總是有幾個知我懂我的朋友💞

Comments

  1. 你朋友好利害,做的月餅好靚,還有靚靚包裝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好勁中西式糕餅都難唔到佢呀👍

      Delete
  2. 知己好友,貴精不貴多💞💞

    有幾個喺身邊,夫復何求。

    ReplyDelete
  3. 朋友真的很重要! 包裝好靚呀! 仲Label埋各款口味!

    ReplyDelete

Post a Comment