貓山王

這些天在英國的華人圈都在瘋狂搶購COSTCO的榴蓮,初初我還不以為然,因為幾拾年前的唐人舖已經有賣急凍榴蓮啦!但今次全英國的costco第一次入貨,好快沽清,個個都話是貓山王,好好食,朋友之前打電話去詢問,知道今天有貨返,所以一早就去,順便幫我們買

他說今早剛好有,職員還沒上架,大家已入手

一會兒就Empty,真係好瘋狂😅

我剛試吃完,好creamy & sweet ,唔怪得咁多人爭啦😅

再次感謝朋友幫手,可以食到咁正嘅嘢💞💞


 

Comments

  1. 我都在FB看到鬧哄哄的情況,我都很想食呀!不過,可惜我去COSTCO不放便,沒機會買到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好味,暫時貨源不足,好難買到。

      Delete
  2. 有朋友幫手真好!(呢個我可以跳過,嘻嘻!)

    ReplyDelete
  3. 香港報章都有報導英國COSTCO有急凍榴蓮賣, 個個都爭著買!

    ReplyDelete

Post a Comment