藜麥(Quinoa)

 這五年來,每次煮飯我都會加些藜麥入去一起煮,它的好處就不多講了,我通常會用三種顏色的藜麥混合一起,在Holland & Barrett全買得到,但價錢頗貴,後來見到Costco也有,但只有米黃色net wt 2.04kg售價才£8.49,C9上身一路幫襯,這一期特價優惠減£2,又到了入貨的時候了!

周末又去附近公園行,著錯鞋,全是泥地濕笠笠,回家要洗鞋,是否呆在家太久,反應遲鈍咗?








Comments

  1. 如果我煮飯,我都會放一湯匙,我覺得LIDL/ALDI買最平,食完一包開一包。

    ReplyDelete
  2. 反而係我幾經辛苦食完包藜麥,就冇再買。哈哈.

    ReplyDelete
  3. 朋友送咗一包俾我,我覺得放入飯煮,試過做沙律好難食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我初初只放一湯匙入飯煮,依家煮飯倒入1/3,食慣左。

      Delete

Post a Comment