花茶





 每天除了飲咖啡,我也喜歡飲花茶,因為以前很喜歡一到周末就出埠,最愛York,通常會先去飲中式茶,然後去附近的outlet 行下,最後才會市中心逛,那裡有間百年歷史飲下午茶的鋪頭Bettys,每日很多人排隊等位,我就會去買糕點和花茶,它有很多款式,之後就喜歡上花茶🍵,返香港前都會買定當手信,因疫情關係,我家的花茶包早巳斷貨,今天去Costco發現一款韓式茶包-芙蓉花茶有60小包,即買,回家馬上煲水冲茶,味道一般,希望等到4月12日進一步放寬後,能去York 買我至愛的花茶🌸

Comments

  1. 雖然未親身去過,但Bettys真係好出名,從前經常見去UK玩嘅朋友打卡。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日都咁多人排隊,這麼多年我才食過二次,其中一次落大雨,目測有20多人排,立即排埋一份😅😅

      Delete
  2. 英國冇品牌出呢隻花茶??要韓國入口??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英國有許多花茶,但韓國的沒有試過,煲韓劇多,見到有韓國製,好想一試😅

      Delete
  3. 我未去過Bettys. 這個即係洛神花茶,好酸,但對心臟好好, good for high blood pressure。非洲人好鍾意飲,西超有好多選擇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 倫敦去York 太遠了;我沒飲過洛神花茶,這款有小小酸。

      Delete
  4. 我不大飲花茶,因為比較寒涼。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 花茶有好多款:有安神,鎮靜舒緩情緒等等選擇的。

      Delete
  5. 我飲花茶但係唔係好識分好同唔好,哈哈哈。

    ReplyDelete

Post a Comment