扁尖筍



 看蔡瀾的YouTube channel,其中有一集介紹在九龍城老三陽買扁尖筍煲湯,我也有啊,之前回HK時買的,因為它是用粗鹽擦在筍上,比較乾所以保質期很常,我通常用它和冬瓜蕃茄來煲湯,先將蕃茄炒熟加入冬瓜,筍和金華火腿一起煲半小時即可,肉類不能進口,我用西班牙火腿代替,當然扁尖筍預先用清水浸泡,如果素食者可以用蘑菇粉代替火腿,其實還有很多不同的煮法,我家最愛這款,特別是在炎熱的夏天,當湯飯都是不錯的選擇。




Comments

  1. 我真係阿媽教落唔食荀,所以雖然間中食少少,但唔會自己煮。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我從細食到大,因為我婆婆是上海人,以前個個星期都會去九龍城上海鋪買。

      Delete
  2. 我都無買新鮮筍食,只會買吓罐頭筍,唔使整,哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無論新鮮,罐頭或乾筍锺意食。

      Delete

Post a Comment