閒聊 + 一人晚餐

 今天的頭條新聞還是油站入油事件,我好好彩昨天一早去入到油,但朋友中午去已冇油了,有人開車去高速公路上的油站入油,因為那裡油價貴,平時不到迫不得已不會去,還有人將家裡所有的車都去入滿油,其實昨晚我們這裡的一些油站已有油了,今天去COSTCO,見到那裡的油站入油的人也不算多,但COUNCIL 也指示特定的油站要support 救護車等緊急車輛。

不知是否大家都節約用油,今天路上行駛的車輛少了很多。

今晚又是我一個人食飯,快快趣趣食完,又開始煲劇。


牛丼飯,有機翠瓜煮榨菜蝦乾豆卜粉絲,凍檸水。




Comments

  1. 專登揸去公路入油,好在入到,如果唔係,用得更多呢😅

    ReplyDelete
  2. 我呢個 weekend出左好多次車,好似整家咁,平時唔需要出咁多街。不過我都無入油,夠用就算,希望過幾日無事。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去完愛丁堡返來剩一格油,唔入唔得。
      我這裡還好,星期一Costco任入,目測得20幾架車。

      Delete
  3. 今日我呢邊新聞都有講英國油荒。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 倫敦等大城市緊張d,我這裡還好。

      Delete

Post a Comment