手抓餅

 話說在市中心新開了一家中超,趁週末出去看看,場地幾大,貨品也很齊全,但人多,一些工作人員在不停上架,我也快快手買嘢返歸,中午就試下“手抓餅”


睇yt看人食得多,我還是第一次買。

一袋有四個,跟著說明,不用放油,


將兩面煎熟,把打散的雞蛋淋上去,再放些自己喜歡的東西,卷起即可


我放了一些火箭菜,一片芝士,火腿


個人感覺比較油(我沒放一滴油)食完手上都係,應該不會再買了,但下午睇到有人用它當酥皮做蛋黃酥,整得好靚,又有少少心動,哈哈😄


Comments

  1. 今天個blog有點問題,有些相片看不到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝提醒,現在好像又正常了😅

      Delete
  2. 之前都有想買黎試下,又係怕油,所以一直唔敢買,尤其屋企得我一個食。

    ReplyDelete

Post a Comment