網購+魚翅瓜素湯

 不知是否生意難做,近來有許多外埠的warehouse都做埋我們c9仔的生意,朋友send左份list給我,有雞,牛,羊,豬,中式蔬菜和罐頭,蘇格蘭老雞,火鍋食材,米,各種海鮮等,應有盡有,價錢當然平過唐人舖了,我只要了牛𦟌,星期日落單,星期二就從LEEDS送來朋友家

下單前,已講明要整塊買,大概3公斤左右,本想買埋牛仔骨,但也是一整塊冇得切,我和朋友只能放棄了。

非常新鮮,個個都很滿意!

朋友摘了最後兩個魚翅瓜,送了一個給我

種得好靚又大隻。

回家立即切一半煲素湯:魚翅瓜,蟲草花,粟米,紅蘿蔔,腰果,栗子,百合,南北杏和薏米

煲了一個鐘,好清甜啊!

Comments

  1. Replies
    1. 可能我老土,喜歡看過摸過再買會放心很多。

      Delete
  2. 魚翅瓜有日我喺超市想買,但係冇標價錢,唯有放棄。

    ReplyDelete
  3. 魚翅瓜煲湯好味呀,連麻麻地湯水嘅我都想飲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好清甜。我好鍾意飲湯架!

      Delete
  4. 正喎,牛𦟌用來炆炒都一流,冇咩肥肉膏,剛剛來到只懂去龍鳳買,唐突問句,可以share條link 給我嗎?謝謝你🙇🏻‍♀️🙏

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你那裡有榮業行或韓超的話,在那可買到新鮮的牛𦟌,我這裡是做飲食生意的朋友,他們在北部地區有個微信群,在群裡下單購買的。

      Delete

Post a Comment