惡劣天氣+午,晚餐

今天天氣好差,狂風巨浪加大雨,可能我住的地方比較空曠,今天又是回收日,狂風吹到些環保桶四圍飛,一陣陣風聲好像要把屋頂吹走似的,好恐怖啊😱

英國食雞脾最便宜,一盒四件裝才賣1鎊多,中午拿了兩隻去焗,煮個蔬菜,食碟頭飯

天氣預報今晚下雪,而蘇格蘭有些地方下午已開始下了,明天開始氣溫下降至零下了,唉,時間過得好快,又到年尾囉!

晚餐:榨菜蒸豬肉,還有中午剩的粟米仔炒雜菜。




快快搞定,上樓煲劇。

Comments

  1. 我哋呢幾日只有幾度,凍到很乾和寒。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我這裡白天都有10度,早上車還沒有結過冰。但今晚零下三度。

      Delete
  2. 你個環保桶有冇離家出走?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我等回收車一走,立即拖回家,如果撞到人家的車就麻煩了。

      Delete
  3. 雞又真係幾平喎, 聽講英國生活費都唔平呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又唔覺喎,如果不經常外出吃飯,多幫襯西式超市,生活好寫意啊!

      Delete
  4. 昨天晚上刮大風,好強勁,第一次感受到😊

    ReplyDelete

Post a Comment