魷魚游戲

韓國套“魷魚游戲 ”的熱潮原來還沒過,美國著名的YouTuber MRBEAST邀請了456名參賽者,再玩過劇中的全部游戲,還複製了場景服飾,和電視畫面沒有什麼區別,這個視頻播放幾天已有幾千萬人收看,當然他在另外的一條片中也描述了為了製作道具--巨型公仔的艱辛。Anyway這次看的心情和上次看這套劇完全兩樣,輕鬆又有趣,哈哈。

截圖來自YouTube 

又到了食brussels sprouts 的時節,我喜歡中式食法,出耐些水,再用蒜末炒。

浸半隻鹹雞

簡簡單單的一餐。

Comments

  1. 我應該唔會睇魷魚遊戲,太intense嘅劇情,怕會瞓唔著覺😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,這些游戲我們細個都玩過,覺得很有趣呢。

      Delete
  2. brussels sprouts 我鍾意食。

    ReplyDelete
  3. 我囡囡同女婿中意roast brussel sprouts, 我就白水煮熟都可以

    ReplyDelete
  4. 我未睇過魷魚遊戲
    brussels sprouts 我在香港買過來食,覺得唔好食,可能當年唔識煮啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得幾好睇。
      以前我唔食,但有人教我用水煮耐些,撈起,再用蒜頭爆香加些蠔油調味,好好味,你可以試一試,焗雞時我們喜歡舖蔬果在底,你也可以切開兩邊放些入去都好食。

      Delete
  5. 我覺得魷魚遊戲唔係D人講到咁好睇。我都好中意食brussels sprouts架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我幾鍾意睇!
      brussels sprouts好有益👍

      Delete

Post a Comment