聖誕前的超市食物價格@英國🇬🇧

還有幾天就是聖誕節了,個個都開始準備食材,先去超市睇睇,一進門已見到聖誕蔬菜都堆在一起,價錢平到唔信

袋袋都是19p,貨源充足
1.5kg的薯仔也是19p,平時我都唔會買咁大袋的,西蘭花20p任揀
貪心的我又買了兩個。

回到家又收到朋友的whatsapp,佢在另外一間超市買的三文魚£4.99/kg,豬腩肉£3/kg


哈哈,聖誕大特賣!

我還是免了,因為雪櫃已經爆棚啦!

Comments

  1. 我度通常聖誕過後先會特價清貨。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我們之前都係,但今年提早左。

      Delete
  2. 原來LIDL的薯仔係marie piper,我過左聖誕節先買。屋企仲有貨。 三文魚我有買呀。

    ReplyDelete

Post a Comment