豆沙青團

去年朋友給了我一盆艾草,我沒怎麼打理它,冬天前另外一個朋友來,幫我剪去了所有的葉子,拿去滾湯,話好夠味但葉子太老了,咬不動。

現在又長出一大片,看到有人用它來做青團,今天我也試試

先將艾草洗乾淨,煮沸清水後放一茶匙的baking soda,再放艾草煮2分鐘,撈起浸泡凍水。
搾乾水和溫水一起用攪拌機攪碎,份量200ml

糯米粉   250g

澄麵粉    60g

和艾草醬一起搓成團,加20ml食用油繼續搓,搓到麵糰柔軟不開裂,就可以包了。

我買了現成的紅豆沙

蒸了15分鐘
拿出後,立刻刷上一層熟油
蒸完後,顏色變深了
忍不住食了兩個,好得😄

攤凍後,用保鮮紙一個個包好放雪櫃,可以保存2,3天呢!

Comments

  1. 完全唔知艾草係乜。Google咗都唔識。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 草本植物,可以藥用也可食用,很粗生,但陣味不是人人能接受。

      Delete
  2. 會不會好大味,我唔太喜歡佢嘅味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我用的份量唔多,唔係好覺。

      Delete

Post a Comment