醉雞翼,士多啤梨🍓

現在想食醉雞很方便,有現成的醉雞汁賣,但我卻喜歡糟滷汁,只要將妳想糟的食物煮熟,浸泡在糟滷汁內,一天後就食得。

肉類,海鮮都可以,我還在上海食過糟滷枝豆,連家人都愛,所以每次去中超見到有糟滷一定會買定一樽。

浸泡了一晚,夠曬味!

法國瓜炒啡菇雲耳

番茄蛋花湯我喜歡加榨菜絲

聽講食莓類水果最健康,冇咁多果糖。

到了草莓季節,繼續食,味道一般,個人覺得還是自己在士多啤梨園摘的,又香又甜才是最好正的。

Comments

  1. 我近排都食多咗士多啤梨。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能啱season ,食多D😁 ,但我覺得淡口,唔知你那裡的好唔好食?

      Delete
  2. 我都覺得近年啲士多啤梨無以前咁香甜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講得啱,唔香又唔甜,淡茂茂。

      Delete

Post a Comment