泰餐

這兩年市中心發生了很多變化,老牌百貨公司執笠,卻進駐了不少亞洲超市,餐廳,單單亞超就有5,6間,最喜歡越南,泰國餐廳也有幾間,多了很多選擇,今次試泰餐

冬蔭功湯味道濃郁,香濃得來帶小小酸辣味,非常開胃

蝦也算大隻,我倆一滴不剩,全部清晒😋

他們店最popular 的豬腳飯煮得夠味配上酸菜,我食咗大半碟

相比之下,船麵就遜色很多,我試了一啖就放棄了!

好彩我的拍擋鍾意,佢負責清碟

Thai  milk green tea 好好飲,但Thai  milk tea 太甜。

哈哈,又食又傾,開開心心又一天!





 

Comments

  1. 冬蔭功湯賣相好吸引

    ReplyDelete
  2. 我對Thai milk tea都係又愛又恨!好香又有茶味,但好多時,又真係太甜!

    ReplyDelete
  3. 英國的泰餐好食嗎? 泰餐在溫哥華就不太好食.

    ReplyDelete

Post a Comment