去東京 Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps April 16, 2025 又轉回日本,一早起來就check out,每人都拖著兩個行李去車站 ,其實我們已經好忍得手,好多嘢都冇買,想到東京再買,但行李還是那麽重😤到了車站,先去醫肚,求其入了一間拉麵店,當然麻麻哋啦!在大阪站必買的芝士蛋糕,上車才發現原來很多人都拎著同樣的袋子😜,兩個多小時的車程就到東京了,我們這次住在歌舞伎町,一到酒店就忍不住開來吃了,三個人分,感覺唔夠喉呢!連不愛甜品之人都話正😋 Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps Comments 海豚兒17 April 2025 at 12:23去到日本,真係好難唔買爆喼!最緊要買得開心!ReplyDeleteRepliesJessie18 April 2025 at 19:48同意✅我們都加錢買多一件行李😜DeleteRepliesReplyReplyEE Chan17 April 2025 at 13:29我覺得東京物價貴過其他日本其他城市。ReplyDeleteRepliesJessie18 April 2025 at 19:50應該係,下次還是自己租車好玩D。DeleteRepliesReplyReplyAdd commentLoad more... Post a Comment
去到日本,真係好難唔買爆喼!最緊要買得開心!
ReplyDelete同意✅我們都加錢買多一件行李😜
Delete我覺得東京物價貴過其他日本其他城市。
ReplyDelete應該係,下次還是自己租車好玩D。
Delete