冬瓜薏米瑤柱豬骨湯

昨天剩一半冬瓜,今日煲湯飲

冬瓜薏米瑤柱豬骨湯,解暑又祛濕


呢期迷上了紅甜椒,又買了一大袋,今晚煎釀兩寶
粉絲蝦米法國瓜,用XO醬來炒,惹味好多

差點忘記😅紀錄一下今天早午餐



朋友送的糉子,今年本想減肥不買糉子了,但好友特地送來,感謝🙏

  祝大家端午節快樂🎉

 

Comments

  1. 佳節愉快
    我今年冇糭食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 端午節快樂🎉
      我今年也慳返冇買。

      Delete

Post a Comment